log ind på Mitfalck
Har du ikke en bruger? Opret dig nu
Hvis I har købt en hjertestarter hos os, så kan vi tilbyde jer en serviceaftale.
Med vores serviceaftale sørger vi for at vedligeholde, reparere eller udskifte jeres hjertestarter efter behov. I får også leveret nyt batteri og elektroder med posten, når udløbsdatoen nærmer sig.
Hvis I har tilkøbt en serviceaftale i forbindelse med købet af jeres hjertestarter, så stiller vi en gratis hjertestarter til rådighed i mellemtiden. I skal blot henvende jer til vores AED Sekretariat på tlf. 70 25 66 11.
Bemærk serviceaftalen er inkluderet, hvis I har valgt at lease en hjertestarter, men ikke hvis I har købt den.
Se priser på vores serviceaftaler.
I får leveret jeres egen hjertestarter tilbage fra sygehuset efter brug.
Vi tilbyder forskellige grundkurser, bl.a.:
Derudover tilbyder vi også forskellige opdateringskurser, så I altid er opdaterede med den nyeste viden.
I kan tilmelde jer eller afmelde et kursus online. Husk at I skal bruge jeres virksomheds kundenummer for at logge ind på vores booking system.
Hvis jeres medarbejdere har deltaget på et af vores åbne eller lukkede kurser, så kan I ringe til vores kursusafdeling på 70 23 22 98, og finde ud af hvornår og hvilket kursus de har deltaget i.
Efter førstehjælpskurset får I tilsendt en e-mail med link og log ind-oplysninger, som I skal bruge for at hente jeres kursusbevis. Kursusbeviset er i PDF-format, så I kan udskrive eller downloade det.
Hvis I ikke kan finde e-mailen, så kan I ringe til vores kursusafdeling på 70 23 22 98.
Vi tilbyder den klassiske røde førstehjælpskasse og flere forskellige førstehjælpskufferter, så I kan finde en der passer til jeres arbejdsplads. Vi har både standard all-round kufferter, men også branchespecifikke kufferter, herunder til industri og institution.
Læs mere om vores førstehjælpskasse og -kufferter.
Derudover tilbyder vi også et førstehjælpsskab med alt det vigtigste førstehjælpsudstyr. Med et førstehjælpsskab får jeres førstehjælpsprodukter en fast placering på jeres arbejdsplads.
Nej, I behøver ikke at logge ind. Hvis I har et abonnement på en førstehjælpskasse, -kuffert eller -skab, så kan I få dem genopfyldt uden beregning. I skal kun bruge jeres kundenummer for at bestille genopfyldning.
Hvis I har abonnement på flere førstehjælpskasser eller -kufferter, så kan I bestille genopfyldning på op til 10 stk. af gangen.
Vi har en begrænsning på genopfyldning ved 10 førstehjælpskasser/-kufferter, da det er den maksimale mængde, som vores genopfyldningssystem kan håndtere af gangen.
Hvis I ønsker at bestille genopfyldning for mere end 10 stk., så skal I kontakte vores kundeservice på 70 10 20 31 eller bruge vores online formular.
Hvis I har et abonnement på en førstehjælpskasse eller -kuffert, så kan I få tilsendt en ny. I skal blot ringe på 70 10 20 31.
Hvis I er en offentlig kunde, og har abonnement på en førstehjælpskasse, så kan I nemt og hurtigt bestille genopfyldning her.
Et årligt valgfrit kursushold med op til 16 deltagere
En årlig valgfri kursusplads på et kursus
Et årligt valgfrit kursushold med op til 16 deltagere
En årlig valgfri kursusplads på et kursus
Et årligt valgfrit kursushold med op til 16 deltagere
En årlig kursusplads på et valgfrit kursus