Kundeservice 70 10 20 31

Falck Vejhjælp

Med vejhjælp fra Falck til eks. din scooter eller handicapscooter får du lynhurtig hjælp døgnet rundt. 

✔ Minutgaranti: Vi kommer inden for 45 min.
✔ Vi hjælper 9 ud af 10 videre på stedet 
✔ Ring til os alle årets dage, 24/7

Visual content for the webpage
Spar
15%
& Europa 0 kr.

Hvorfor Falck Vejhjælp?

 
Falck vejhjælp hjælper dig, når du har akut brug for hjælp. Vi er hurtigt på stedet, når dit køretøj strejker. De fleste gange løser vi problemet på stedet, så du sparer en tur på værksted. Vi hjælper dig med både starthjælp, nødreparation, punktering, fritrækning og meget andet. Har du et handicapkøretøj, så dækker abonnementet også inde i din bolig.
 

Hvorfor hedder det Handicapscooter/Scootere?
Godt spørgsmål. Dette abonnement dækker over en masse forskellige køretøjer: Knallert (knallert 30 eller en EU-knallert), scooter EU-45 eller følgende handicap-køretøjer: Handicapknallert, handicapscooter, kabinescooter, manuel kørestol, el-kørestol, handicapcykel, rollator samt evt. anhænger til en af ovenstående. Ved handicapkøretøjer er abonnenten dækket uanset om køretøjet er lejet eller lånt.

 

Vejhjaelp paa stedet_Dark Red (1).svg

Vejhjælp på stedet

Falck er hurtigt på stedet, når dit køretøj strejker. De fleste gange løser vi problemet på stedet, så du sparer en tur på værksted. Vejhjælp på stedet inkluderer eks.: Starthjælp, nødreparation, nødtætning eller hjulskift ved punktering og fritrækning fra f.eks. sne, mudder eller sand.

 

Bugsering_Dark Red.svg

Bugsering inkl. frit værkstedstjek

Du vælger selv, om det havarerede køretøj skal transporteres til et værksted, din bopæl eller et andet bestemmelsessted i Danmark. Vi transporterer også dit handicapkøretøj mellem værksteder, hvis det skal repareres flere steder.

Fri videre rejse_Dark Red.svg

Videretransport

Ved bugsering hjælper Falck også dig videre og transporterer dig til et valgfrit bestemmelsessted. Typen af transport der tilbydes
afgøres af Falck.

 

Minutgaranti_Dark Red (1).svg

Minutgaranti

Minutgaranti betyder, at hjælpen er fremme inden for 45 minutter fra dit assistancebehov, er modtaget.

 

Hjælp ved sygdom og skade.png

Hjælp ved sygdom og skade

Ved akut opstået sygdom eller tilskadekomst under kørsel yder Falck også assistance. Falck afholder omkostningerne til transport af dig til nærmeste læge eller andet behandlingssted.

 

Alarm_Dark Red.svg

Hjælp ved tyveri

Får du stjålet dit køretøj i Danmark, skal du først melde det til politiet. Bliver køretøjet fundet efter anmeldelsen, transporterer vi den til et værksted efter dit valg, til din hjemadresse eller et andet bestemmelsessted i Danmark.

Bolig_Dark Red.svg

Hjælp inde i din bolig

Der ydes assistance ved nedbrud eller uheld, som forhindrer fortsat kørsel ved køretøjets egen hjælp. Har du et handicapkøretøj, dækker abonnementet også inde i din bolig.

 

 

*Prisen er inklusiv 1,1% skadeforsikringsafgift | Abonnementet træder i kraft efter tre dage | Du kan få tre assistancer per abonnementsår | Hvis du har brug for flere assistancer, kan du tilkøbe disse til gældende pris | Du har 14 dages fortrydelsesret | Abonnement kan opsiges med en måneds varsel til udgangen af en måned, dog tidligst ved udløb af bindingsperioden (6 mdr.).

Telefon_Falck Red (1).svg

Har du brug for hjælp til at bestille? Så ring til os på 70 25 62 62

Vi er klar til at hjælpe mandag til torsdag kl. 8-17 og fredag kl. 8-15.30

Vi hjælper også el- og hybridbiler

Er du den heldige ejer af en elbil, kan du nu vælge vores nye vejhjælpspakke specielt til elbiler.

✔ ­­Rækkeviddegaranti
✔ Vejhjælpsdækning døgnet rundt
✔ Ingen uforudsete udgifter til assistance

 

Værd at vide

Dit vejhjælpsabonnement træder i kraft 3 dage efter din bestilling, medmindre anden fremtidig dato er aftalt med os.

Du kan betale dit abonnement enten hver måned eller én gang om året. For at gøre din betaling let, så kan du tilmelde dig automatisk betaling via enten kort eller betalingsservice.

Tilmeldingslink til kort og betalingsservice.

Dit vejhjælpsabonnement er en løbende aftale og kan opsiges efter 5 måneder med 1 måneds varsel til udgangen af en måned. For at opsige dit abonnement, skal du ringe til Kundeservice på telefon 70 10 20 31

Du skal ringe til vores vagtcentral på tlf: 70 10 20 30.

For at opnå den hurtigste betjening, anbefaler vi, at du har følgende parat, når du ringer:

  • Dit kundenummer
  • Hvor befinder du dig? Find eventuelt vejnavn og placering på vejen ved hjælp af Google Maps eller lignende
  • Hvilket problem har du oplevet med dit køretøj?