Kundeservice 70 10 20 31

Ønsker du at klage?

Hos Falck vil vi altid gerne forbedre os. Derfor vil vi gerne høre din mening – også hvis du er utilfreds med os eller vores services. Du er derfor meget velkommen til at ringe på 70 10 20 31 eller udfylde denne kontaktformular, så kontakter vi dig hurtigst muligt. Vi bestræber os på at svare inden for 2 arbejdsdage, men i særligt travle perioder kan der gå op til 10 dage.

Andre måder at klage på

Europa-kommissionens online klagesystem
Hvis du har købt en vare eller en tjenesteydelse på vores website ’falck.dk’, som du vil klage over, har du muligheden for at benytte dig af Europa-kommissionens centrale online klagesystem her.

Center for Klageløsning
Derudover har du adgang til at klage til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg, hvis du ikke kan blive enig med vores kundeservice om en fornuftig løsning på tvisten. Læs mere her.